ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از هفت‌هزار زائر رضوی

رئیس کمیته بهداشت ستاد خدمات سفر مشهد گفت: بیش از هفت هزار و ۱۳۰ خدمت درمانی و بهداشتی در قالب طرح سلامت نوروزی تاکنون به زائران رضوی در ایستگاه‌های سلامت مستقر در مشهد ارائه شده است.

علی غلامپور رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: در قالب طرح سلامت نوروزی و به منظور دسترسی آسان زائران به خدمات بهداشتی و درمانی، چهار ایستگاه سلامت از ۱۵ اسفند در چهار محور منتهی به حرم رضوی برپا شده است.

او افزود: در ایستگاه‌های سلامت خدماتی مانند نسخه نویسی، ویزیت، غربالگری قند، فشار خون و تزریق واکسن کرونا به زائران حرم رضوی ارائه می‌شود.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد ادامه داد: همچنین در این ایستگاهها، مشاوره تغذیه و آموزش‌های بهداشتی توسط این کارشناسان به زائران ارایه داده می‌شود.

 غلامپور بیان کرد: همچنین در راستای اجرای مراقبت‌های سندرومیک در فرودگاه مشهد تاکنون چهار هزار و ۷۲۲ دز واکسن به اتباع خارجی که قصد ورود به مشهد را داشته اند، تزریق شده است.

او تصریح کرد: واکسن‌های فلج اطفال، سرخک و سرخچه به دلیل عود این بیماری‌ها در کشور‌های همسایه و جلوگیری از شیوع آن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتباع تزریق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.