آنچلوتی: گل وینیسیوس روند بازی را تغییر داد/ بنزما می تواند یک توپ طلای دیگر ببرد

سرمربی رئال مادرید گفت: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم، ولی با گل وینیسیوس روند ما بهتر شد و ریتم بازی تغییر کرد.

رئال مادرید در نوکمپ عالی بود و کریم بنزما فوق العاده. مادریدی‌ها با چهار گل بارسلونا را در زمین خودش در هم شکستند و کریم بنزما در این بازی هت‌تریک کرد و گل دیگر مادرید را وینیسیوس به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال که استاد بازگشت در بازی‌های بزرگ است در پایان بازی گفت: «بازی کاملی انجام دادیم و اگر غیر این بود نمی‌توانستیم برنده شویم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم، ولی با گل وینیسیوس روند ما بهتر شد و ریتم بازی تغییر کرد. همان گل باعث شد در نیمه دوم نیز با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم.»

او در مورد حضور کاماوینگا در دفاع چپ بیان کرد: «کاماوینگا بازیکنی جوان و چند پسته است. گفته بودم که در صورت نیاز به دفاع چپ خواهد رفت و امشب نیز عالی بود. او در بیشتر دوئل‌هایش برنده بود.»

آنچلوتی با تمجید از بنزما و هت‌تریک این ستاره فرانسوی گفت: «کریم در وقفه بازی‌های ملی عالی تمرین کرد و به نوعی یک پیش فصل را پشت سر گذاشت. اگر او از لحاظ بدنی آماده باشد، می‌تواند همین‌قدر خوب و تاثیرگذار کار کند. او از بهترین‌های دنیاست و می‌تواند یک توپ طلای دیگر نیز ببرد.

در رختکن این برد و رفتن به فینال را جشن گرفتیم. رسیدن به فینال چالش بزرگی بود به خصوص که باید بارسا را حذف می‌کردیم. برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار