اهدای ۱۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شرستان کازرون گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسم خواهد شد.

او گفت: خدا را شاکریم اقدامات خوب و پسندیده توسط گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی و خیرین شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته است.

سرهنگ توکل گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون و حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر وبا استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستان ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هربسته یک میلیون تومان در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، روغن، خرما و حبوبات بوده که در ایام لیالی قدر با برنامه ریزی صورت گرفته اهداء خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: مشخصات نیازمندان اهداء بسته معیشتی در بانک معسرین و نیازمندان سپاه فجر فارس ثبت می‌باشد که با توجه به وضعیت نیازمندان و معرفی خانواده‌های کم برخوردار توسط پایگاه‌های و گروه‌های بسیج سازندگی در مناطق استحفاظی ارسال شده است.

او گفت: از ابتدای امسال در مناسبت‌های مختلف به همت خیرین کمک به خانواده‌های برخوردار در دستور کار بوده و خدا را شاکریم با همکاری مسئولان و خیران در موضوعات مختلف همچون بسته‌های معیشتی، پوشاک و غذای گرم در امر خداپسندانه کمک به محرومان شهرستان کازرون از شهرستان‌های ممتاز در کشور محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بجای اهدای بسته بهتره جلوی رانت خواران و مفسدین اقتصادی و مافیا رو بگیرید تا اقتصاد خانواده ها درست بشه
آخرین اخبار