کلاف سر در گم قیمت گذاری خودرو + فیلم

ویدئویی با موضوع بازنگری مجدد قیمت خودرو‌های داخلی تولید شده است.

شورای رقابت در آخرین اظهارنظر خود درباره قیمت خودروها، از افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی سخن به میان آورده، اما میزان دقیق آن را مشخص نکرده است؛ از طرفی سخنگوی وزارت صمت خبر از بازنگری مجدد در تعیین قیمت خودرو‌ها می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
بگذارید من سناریو بهتری ارائه کنم : اجازه ورود خودروی دسته دوم خارجی . واردات با قیمت جهانی بدون عوارض 100 درصدی . واردات انفرادی . این طوری هم خودرو ساز پیشرفت میکنه هم دست دلال کوتاه میشه و هم آلودگی پایین میاد . مردم هم رضایت کامل پیدا میکنن . یعنی اگر حتی برای مدت محدود هم این کار انجام بشه مطمعنا از این وضعیت خارج میشیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
این کلاف سر در گم را مافیای خودرو در کشور ایجاد کرد که شامل مدیران دو شرکت خودروساز و دلال های مرتبط با آنها در بازار می‌باشند که با هماهنگی با هم اینگونه نه تنها بر کیفیت خودرو نیفزوده اند بلکه موجب قیمت نامتعارف آن برای مصرف کننده بیچاره شده است به نظر من اگر صنعت خودرو را تعطیل کنیم و خودرو را ازکشورهای دیگر البته با تعرفه صفر وارد کنیم که البته دولت دخل و تصرفی در آن ننماید میتوان امیدوار شد که مردم ایران هم خودروی باکیفیت حواهند داشت آن هم با قیمت بسیار منطقی و درست و رقابتی نه رفاقتی
آخرین اخبار