کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیرین عنبرآبادی برای آزادی زندانیان

رئیس دادگستری عنبرآباد از کمک از یازده میلیارد ریالی خیرین این شهرستان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

ابوذر داوریان در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد عنبرآباد که با حضور امام جمعه، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، روسای ادارات و خیرین نوع دوست این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خیرین عنبرآبادی همچون سالیان گذشته با همتی بلند در جشن‌های گلریزان شرکت کردند و بانی آزادی و رهایی هشت بدهکاران مالی و زندانیان جرایم غیر عمد شدند.

این مقام قضایی، با اشاره به فضای معنوی ماه مبارک رمضان که ماه همدلی در جامعه اسلامی است، افزود:جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد با حمایت و همدلی همه خیران، اصناف، مدیران و اعضای ستاد برگزاری شهرستان عنبرآباد برگزار شد که این همت والا در جهت نهادینه شدن این کار خداپسندانه جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان؛ ماه نیکی، مهربانی و کاشتن درخت پر بار امید است.

 او با اشاره به معانی و مفاهیم جشن گلریزان، افزود: گلریزان یعنی شرافت و مهربانی و پیام آن خرید آبروی انسان‌های در بند است.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: شرکت در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان غیر عمد یک توفیق است؛ چرا که ساختن فرد و برگرداندن آن به آغوش جامعه و خانواده است که اجر معنوی بالایی دارد.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد از حضور همه خیران در این مراسم تشکر و از همت مجموعه قضایی شهرستان در برگزاری این آیین قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار