رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

رژیم جعلی صهیونیستی جایگاهی در بین مردم جهان ندارد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: امروز اتفاقاتی که در اراضی اشغالی و دنیا رخ می‌دهد، نشان می‌دهد که رژیم جعلی نابود شدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حاشیه راهپیمایی روز قدس  گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که خشم ملت برخواسته و دیر یا زود ریشه این رژیم را بر خواهد کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن اشاره به اینکه امروز اتفاقاتی که در اراضی اشغالی و دنیا رخ می‌دهد، نشان می‌دهد که رژیم جعلی نابود شدنی است، ادامه داد: اگر دنیای امروز و سازمان ملل بخواهد عقلانیت به خرج دهد همانگونه که جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داده است باید بین ساکنان اصلی اراضی اشغالی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی چه آن‌ها که در فلسطین حضور دارند و چه آن‌هایی که بیرون از این سرزمین هستند، یک رفراندوم آزاد برگزار شود آن وقت مشخص می‌شود این رژیم جعلی جایگاهی در بین مردم جهان ندارد.

وی با بیان اینکه روز قدس نشان دهنده اوج خشم ملت‌های جهان نسبت به رژیم صهیونیستی است، افزود: همه ملت‌های دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعلام می‌کنند که این رژیم هیچ جایگاهی در بین مردم ندارد و ان شاء الله به زودی نابود می‌شود.

برچسب ها: روز قدس ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار