نوای «اللهم اهل الکبریا و العظمه» در آسمان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

مردم چهارمحال و بختیاری پس از یک ماه روزه داری با شرکت در نماز عید سعید فطر، شکوه بندگی و عبودیت خود را به نمایش گذاشتند.

همزمان با اولین روز ماه شوال، نماز عید سعید فطر هم اکنون به امامت حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در مجاورت مصلای امام خمینی (ره) این‌ شهر و در خیابان‌های شریعتی و باهنر اقامه شد.

در شهرستان‌های دیگر نیز این نماز به امامت ائمه جمعه، جماعت و مبلغین اعزامی ویژه ماه مبارک رمضان در میعادگاه‌های نماز جمعه و گلزار‌های شهدا اقامه شد.

مردم استان از ساعات اولیه صبح، همه با مهر و سجاده و حتی زیرانداز شخصی خود را به مکان‌های اقامه نماز عید سعید فطر رسانده بودند و آمدند مزد و پاداش یک ماه روزه داری خود را بگیرند.


بیشتر بخوانید


امسال تدارک لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در امامزاده‌های دستگرد، شیخ‌شبان، بارده، نغنه، حمزه علی، فارسان، باباحیدر، ارمند لردگان و سرآقا سید انجام شد.

محدودیت‌های ترافیکی نیز در اطراف محل برگزاری نماز عید سعید فطر اعمال و زمان آغاز طرح ترافیکی در محل برگزاری نماز عید در شهرکرد از سوی پلیس راهور استان ساعت ۰۵:۰۰ صبح امروز صورت گرفت.

نماز عید سعید فطر بار دیگر مسلمانان را در صفوف بندگی در کنار یکدیگر جمع کرد تا آن‌ها با نوای «اللهم اهل الکبریا والعظمه» اجر یک ماه اشک‏ و لبخند، رحمت‏ و انتظار، عفو و استغفار را تکمیل کنند.

مردم چهارمحال و بختیاری به شکرانه یک ماه حضور در ضیافت الهی و روزه‌داری به درگاه خداوند متعال اوج شکوه و بندگی خود را به ذات اقدس الهی به نمایش گذاشتند.

عکاس: سید رضا حسینی وردنجانی

اهالی روستای بارده از توابع شهرستان بن نیز با حضور پرشور خود در نماز عید سعید فطر،  مزد و پاداش یک ماه روزه داری خود را از خداوند متعال طلب کردند.
 
عکاس: احسان کریم زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.