مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اتباع سازمان ملی مهاجرت + فیلم

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اتباع با حضور مبینی رئیس سازمان ملی مهاجرت در محل این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت پس از مراسم تودیع و معارفه آغاز به کار کرد.

مبینی رئیس سازمان ملی مهاجرت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اتباع وزارت کشور گفت: نگاه تهدید محور باید به نگاه فرصت محور در خصوص مهاجرین خارجی تبدیل شود.

مبینی با اشاره به اینکه نگاه مان در حوزه مهاجرت باید تلفیقی باشد افزود: یعنی موضوع مهاجرت از جنبه خارجی برای ما تهدید و این موضوع از جنبه داخلی باید فرصت باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون 75 چالش اساسی در ابعاد مختلف در حوزه مهاجرین و اتباع خارجی وجود دارد این 75 چالش ترکیبی از قوت و فرصت در محیط داخلی و ضعف و تهدید در محیط خارجی است.

 رئیس سازمان ملی مهاجرت گفت: خیلی از کشورها با پدیده مهاجرت خودشان اداره می کنند.

این مقام مسئول در حوزه مهاجرت افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بابت حضور میلیون ها اتباع خارجی در کشور هزینه های فروانی داده است این درحالی است که کمک های بین المللی در قیاس با هزینه های جمهوری اسلامی ایران بسیار ناچیز است.

 رئیس سازمان ملی مهاجرت در پایان گفت: بهترین اقدام در حوزه مهاجرت حکمرانی نوین است و هم اکنون در سازمان ملی مهاجرت سامانه ها و بستر ها آماده شده و وزیر کشور نیز افتتاح کرده است و بزودی شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

پیش از این احمد وحیدی وزیر کشور ایران طی حکمی احمد بلوکیان را به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت منصوب کرده بود.

بر این اساس، از این پس اصغر بلوکیان به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور فعالیت می کند.

پیش از این اصغر بلوکیان نماینده وزیر کشور ایران در امور اتباع خارجی ایران در کابل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار