مشاور عالی فرمانده کل قوا:

پیشرفت‌های بازدارنده امروز ایران قوی مرهون عزم راسخ نیرو‌های مسلح است

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با صدور پیام، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیام، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
 خدای بزرگ را حمد و سپاس می‌گوییم که با فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی" فرصتی برای ارج گذاری مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و ماندگار ارتشیان سلحشور و غیرتمند در میدان‌های بزرگ دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و مشارکت و همراهی با سایر نیرو‌های مسلح در پاسداری از انقلاب، نظام و میهن اسلامی فراهم آمد.

باور داریم دستاورد‌ها و پیشرفت‌های حیرت انگیز و بازدارنده امروز "ایران قوی" که عصبانیت و هراس سردمداران نظام سلطه و استکبار را برانگیخته است، مرهون همت و عزم راسخ آحاد نیرو‌های مسلح کشور از جمله ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران است که ارتش کاملاً وابسته و تحت سلطه و مدیریت مستشاران نظامی آمریکایی در رژیم پهلوی را به ارتشی مکتبی، مردمی و انقلابی و حرفه‌ای که موجب افتخار ایران و ایرانی است تبدیل کرده است.

با پاسداشت یاد و خاطره خیل عظیم شهیدان عالیقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه صیاد دل‌ها "امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی" و تجلیل از حماسه آفرینی‌های درس آموز ارتشیان عزیز در تاریخ انقلاب اسلامی، این روز خجسته را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان فهیم و دلاور ارتش عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دوام توفیق همگان در اجرای ماموریت‌های خطیر محوله تحت تدابیر و منویات نورانی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در نصب العین قرار دادن راهبرد ابلاغی اخیر معظم‌له مبنی بر "استمرار روند پیشرفت‌های قابل تحسین نیرو‌های مسلح در عرصه قدرت افزایی نظامی و توقف‌ناپذیری این مسیر" را از درگاه خدای قادر متعال طلب نموده و صیانت از گوهر ارزشمند "وحدت"، "اخوت" و هم‌افزایی راهبردی و اقتدار آفرین ارتش و سپاه که ضامن بازدارندگی و پایدارسازی امنیت ملی و استحکام شبکه دفاعی کشور است و همواره رشک و طمع دشمنان را در پی داشته است، تاکید می‌شود.
 
 سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار