نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دشمن خواند.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار جمعی از تشکل‌های کارگری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده اند.
وی تصریح کرد: همه تلاش دشمن در سال گذشته بر قشر کارگر و اصناف متمرکز بود تا به زعم خود با کشیدن آنان به اعتصاب پروژه شکست خورده اغتشاشات را احیا کند.

وی اضافه کرد: جامعه کارگری همچنان یکی از مکان‌های مهم برای اجرای طرح‌های شوم دشمنان است و جا دارد دستگاه‌های مسئول تدابیر لازم را برای مدیریت زندگی این قشر اتخاذ کنند.

امام جمعه تبریز افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران واقعیت انکار ناپذیر است و باید با اولویت مرتفع شود و بهانه به دست دشمن نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یادآور شد: کارگران در همه دوران به ویژه در دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و به طور قطع در این جنگ اقتصادی هم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی هم کارگران را نماد غیرت، شجاعت، ایثار و توسعه و تعالی دانست و تاکید کرد: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات کارگران امری ضروری است.

آقای فتحی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بدون تردید مهار تورم و رشد با همت کارگران محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
هندوانه زير بغل كارگر نذار
نه امنيت شغلي
نه حقوق مناسب
نه آينده كاري
و …
آخرین اخبار