زندانی شدن یک نظامی صهیونیست به اتهام فروش سلاح به فلسطینی‌ها

منابع خبری اعلام کردند یکی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به اتهام فروش سلاح به فلسطینی‌ها به حبس محکوم شد.

دادگاهی در اراضی اشغالی امروز (پنجشنبه) یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را به اتهام فروش اسلحه به فلسطنیان به حبس محکوم کرد.

براساس گزارش شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد که این نظامی صهیونیست به هفت سال و نیم زندان محکوم شده است. این سرباز صهیونیست  دوسال پیش با جعل عنوان افسر اقدام به فروش سلاح به فلسطینی های ساکن الخلیل در جنوب کرانه باختری کرده بود.

خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر به منظور اجرای یک برنامه‌ ویژه برای حفاظت از پایگاه‌های ارتش، میلیون‌ها دلار هزینه کرده، اما حادثه سرقت اخیر خنده دار است.

وی با تاکید بر اینکه سرقت اخیر سلاح از پایگاه نظامی در شمال سرزمین های اشغالی ضربه واقعی به تمام ارتش رژیم صهیونیستی در شمال، جنوب و همه پایگاهها می باشد، افزود که غیرقابل تصور است که ارتش این رژیم به خاطر عملکردش در داخل سرزمین های اشغالی مسخره شود.

در همین راستا 

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش با همکاری پلیس و سرویس امنیت عمومی این رژیم در حال تحقیق درباره سرقت حدود ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک دستی از یک پایگاه نظامی در جولان اشغالی سوریه است. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» ‌نیز نسبت به تداوم حوادث مربوط به بردن سلاح و مهمات از پایگاه های نظامی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خخخخخخخخ
جالبه
آخرین اخبار