محمدی:

شهید مرتضی مطهری حافظ مرزهای اعتقادی انسان ها بود

مسئول نمایندگی فقیه در سپاه کازرون با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام سالروز شهید مطهری گفت: شهید مرتضی مطهری حافظ مرز‌های اعتقادی انسان‌ها و خصوصاً مسلمانان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه کازرون در مکان سالن جلسات این ناحیه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: مهم‌ترین شاخصه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری استفاده از زمان و فرصت‌ها در زمان حال خودش در مشکلات است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری وقتی احساس خطر برای اسلام می‌کرد به موقع و با هدف عمل می‌کرد و از انحراف و گرفتاری‌ها در جامعه اسلامی جلوگیری می‌کرد.

محمدی با اشاره به نقش شهید مطهری در انقلاب اسلامی گفت: استاد مطهری در جریان انقلاب از تفکرات و ایده‌ها و دستورات حضرت امام تبعیت می‌کردند و همواره در پی اجرای فرامین حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از انقلاب و اسلامی پیش قدم بود.

او یادآور شد: شهید مرتضی مطهری با مردم و گروه‌های مختلف بوده و هدایت کننده خط فکری نهضت قبل از انقلاب به شمار می‌رفتند و در آستانه انقلاب نقش بسیار مهمی را در شورای انقلاب در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تأکید کرد: شهید مطهری دارای خصوصیات منحصر به فردی بود که مهم‌ترین آن‌ها جامعیت و انسان‌شناسی وی بود به طوری که در همه صحنه‌های عملی و نظری انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند و در این راه انسان‌های زیادی را از جعل و کفر نجات بخشید.

او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سلیمانی با سابقه درخشان در خدمت به نظام اسلامی در مناطق محروم و کم‌برخوردار منادی وحدت و همدلی در کشور بود که خدمات گسترده‌ای به کشور ایفا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار