نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تلاش در راستای تحکیم وحدت از خصوصیات بارز شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بود

امام جمعه زاهدان گفت: باید از شهید عباسعلی سلیمانی درس اخلاق، تواضع، خدمت به مردم و تحکیم وحدت بگیریم و ایشان را الگوی خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی  در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرزندان آن شهید و اقشار مختلف مردم در محل مصلای قدس شهر زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی به خانواده این شهید و عموم مردم استان عنوان کرد: شهید عباسعلی سلیمانی مزد یک عمر خدمت در راه دین، تبلیغ معارف اسلامی و خدمت خالصانه به مردم را با شهادت گرفت.

وی ادامه داد: دستیابی به مقام شهادت توسط شهید سلیمانی عامل کمال ایشان و باعث تسلی دل خانواده، مردم و بازماندگان بود، اما از جهتی دیگر باید به یکدیگر تسلیت بگوییم چرا که جامعه ما شخصیت ارزشمندی را به سادگی از دست داد و این برای جامعه مایه خسارت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: توفیق حضور در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی حاصل شد و اقشار مختلف مردم نیز حضور گسترده‌ای در مراسم تشییع، تدفین و گرامیداشت وی داشتند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا خداوند نیز لطف خود را شامل حال ما کند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: مردم اخلاق، پشتکار، سخنوری، تواضع و مردمداری شهید آیت‌الله سلیمانی را مشاهده کردند و همین امر سبب شد تا توفیق شهادت پیدا کنند.

وی افزود: این دنیا کشتزار ماست و هرچه اینجا می‌کاریم در قیامت نیز برداشت می‌کنیم پس تا می‌توانیم باید عمر خود را صرف خدا، دین خدا و مردم کنیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: باید از شهید عباسعلی سلیمانی درس اخلاق، تواضع، خدمت به مردم و تحکیم وحدت بگیریم و ایشان را الگوی خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور فرزندان شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: انشالله که خداوند توفیق حاصل کند تا بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و از زندگی شهدا درس بگیریم.

همچنین در پایان این مراسم جواد سلیمانی فرزند شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی تمام عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کرد و شهادت مزد تلاش‌های او بود.

برچسب ها: شهادت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار