آخرین وضعیت بانوی ملی پوش کبدی پس از تصادف

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز آخرین وضعیت میترا شاه پرست بانوی ملی پوش کبدی فارس را تشریح کرد.

دکتر بهزاد موذنی رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز اظهار کرد: پس از انتقال میترا شاه پرست بانوی ملی پوش کبدی به بیمارستان شهید رجایی شیراز، اقدامات درمانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای او انجام شد.

او گفت: تاکنون ۲ عمل جراحی برای این مصدوم انجام شده و او زیر نظر متخصصان تروما و مغز و اعصاب در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.

موذنی بیان کرد: هوشیاری خانم شاه‌پرست به علت خونریزی مغزی در سطح پایینی است و پزشکان برای بهبودی وضعیت عمومی این بازیکن تلاش می‌کنند.

میترا شاه‌پرست، عضو سابق تیم ملی کبدی کشور، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت به همراه مادر، خاله و پسر خاله‌اش دچار سانحه رانندگی شد.

در این حادثه، مادر این بازیکن و راننده خودروی مقابل در صحنه تصادف جان باختند و ۳ سرنشین دیگر به علت شدت جراحات به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

میترا شاه پرست که متولد ۱۳۷۶ است از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد و در حالی که آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به علت مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.

شاه پرست پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد تاکنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا میدونه وقتی بفمه مادرشو از دس داده چه حالی میش
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
میترا شاه پرست ملی پوش روز جمعه تصادف کرد مادرشوم از دست داد اون وقت اخبار استان بعد ۴ روز میگه دیشب دوشنبه چرا بری بیرون روز جمعه خب بشین تو خونت
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
روز جمعه گدشته ۱۵ برج این اتفاق افتاده\
United States of America
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
روز جمعه گدشته این اتفاق افتاده مادر با راننده مردن میترا با دونفر دیگه زیر هوا هستند واییییی خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بانو میترا شاه پرست ملی پوش چقدم لوح تقدیر گرفت خداوند شفا بده دیشب خیلی نگران این دختر شدم خدا به داد وای مادرشم ازدست داده برس که ادلا چند روز خواب نرارن
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اخیییی دیشبم اخبار استان گفت خداوند شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداشفاش بده.
آخرین اخبار