معرفی برترین های جشنواره ملی کارآفرینی شیخ بهایی در اصفهان

هفدهمین جشنواره ملی کارآفرینی شیخ بهایی با معرفی طرح‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

 دبیر هفدهمین جشنواره ملی کارآفرینی شیخ بهایی در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به دریافت و بررسی ۴۹۷ طرح در این دوره گفت: با بررسی و ارزیابی این طرح‌ها ۲۵ طرح به عنوان طرح‌های برتر و در نهایت ۹ طرح به عنوان منتخب نهایی برگزیده شد.

دکتر عبدالرضا کبیری افزود: جدا از جایزه ویژه مرحوم دکتر شیخ زین الدین برای نخستین بار جایزه مدیریت شهری به طرح‌های مرتبط به مدیریت شهری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

دکتر قاسم مصلحی رییس جشنواره و رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم گفت: دغدغه ما در جشنواره‌های ملی کارآفرینی شیخ بهایی بحث سرمایه گذار و سرمایه است که رفع این دغدغه امسال در اولویت شهرک قرار گرفته است.

 دکتر محمد صادق خیاطان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور هم در این آیین از حمایت‌های این صندوق از دانش بنیان‌ها سخن گفت و افزود: برای منتخبین نوپای این جشنواره تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی و برای منتخبین رشد یافته تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود.

در پایان این مراسم از ۲۰ طرح در بخش‌های کسب و کار، فن آفرینی و تجاری سازی نوپا و رشد یافته، منتخبین بخش خصوصی و منتخبین ویژه مرحوم دکتر شیخ زین الدین و منتخبین مدیریت شهری قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.