هوای کرمانشاه در وضعیت خطرناک/ مدارس نوبت صبح تعطیل شدند

مدارس نوبت صبح شهر کرمانشاه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا ، ستاد بحران استان کرمانشاه در پی ورود توده گرد و غبار از غرب استان، امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مدارس شهر کرمانشاه در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

از روز گذشته با ورود توده گردوغبار از مرزهای غربی کشور به استان کرمانشاه کیفیت هوای استان در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

قاسمی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد توده گرد و غبار، امروز (۲۴ اردیبهشت) از جو کرمانشاه خارج می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر نقاط استان کرمانشاه کاهش دید افقی داریم، بگونه‌ای که هم اکنون کمترین دید افقی مربوط به جوانرود به میزان دو هزار متر بوده و پس از آن روانسر و کرمانشاه با دید افقی سه هزار متر کمترین دید افقی را دارند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه از غلظت غبار در نواحی مرزی استان کاسته شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دید افقی قصرشیرین هفت هزار متر و سرپل ذهاب ۹ هزار متر است.

قاسمی از خروج تدریجی توده گرد و غبار از جو استان خبر داد و با بیان اینکه غلظت گرد و غبار در حال کم شدن است، افزود: این توده امروز به طور کامل از کرمانشاه خارج خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار