درخشش ملایری‌ها در مسابقات قهرمانی کشتی استان همدان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: پسران خوش آتیه این شهرستان ۹ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کشتی استان همدان را از آن خود کردند.

حمیدرضا سپهری‌نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان استان همدان در دو سبک آزاد و فرنگی به میزبانی همدان برگزار شد، افزود: ورزشکاران نونهال و خوش آتیه ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با مربیگری آقایان جلال و مجید لطیفی و حمید قاسمی توانستند ۹ مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کرده و در مقابل هم استانی‌های خود عرض اندام کنند.

او گفت: در کشتی آزاد فردین زهره وند در وزن ۳۸ کیلوگرم و دانیال صفری در وزن ۴۴ کیلوگرم مدال طلا، مبین زهره وند در وزن ۷۵ کیلوگرم مدال نقره، حسن زهره وند در وزن ۴۱ کیلوگرم، ابوالفضل حیدری در وزن ۵۷ کیلوگرم و علیرضا رحیمی در وزن ۶۲ کیلوگرم مدال برنز موفق به کسب مدال شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: در کشتی فرنگی نیز سپهر گودرزی در وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدامین کولیوند در وزن ۶۸ کیلو گرم مدال نقره و امیرسالار تفضلی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال برنز را احراز کردند همچنین فردین زهره وند و دانیال صفری برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.

سپهری‌نیا با اشاره به اینکه دختران بخش جوکار شهرستان ملایر با کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی والیبال دختران استان خوش درخشیدند، گفت: مسابقات قهرمانی والیبال دختران استان همدان با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های همدان، فامنین، تویسرکان و تیم دختران جوکار نمایندگی از ملایر در این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

او با بیان اینکه دختران جوکاری توانستند با غلبه بر حریفان سرسخت هم استانی خود بر سکوی سومی این مسابقات بایستند و خوش بدرخشند، تصریح کرد: با نظر داوران و ناظران این مسابقات زهرا نوری، مریم حیدری و ثنا سرکبود با توجه به ارائه بازی‌های خوب و جذاب خود برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.