اعزام ۸۸۰ نفر از شاهرود به مراسم سالگرد ارتحال امام

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اعزام ۸۸۰ نفر به مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

میرکریمی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود  در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر  با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج در این روزها، اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سوم خرداد به میزبانی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، محفل انس و مودت فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان، رژه موتورسواری نیروهای مسلح و گلباران گلزار شهدا از برنامه‌های مهم اجرایی در این ایام است.

وی با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اجرای برنامه‌ها در شهرستان شاهرود، افزود: فضاسازی محیطی و پذیرایی از زائران امام راحل در شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردمی اجرا شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام ۸۸۰ نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: امسال با توجه به سهمیه این شهرستان، ۲۰ دستگاه تخصیص یافته که ثبت‌نام برای اعزام رایگان است و باید برای پشتیبانی از این کاروان دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.