فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عملیات بیت المقدس روحیه خودباوری را به ملت تزریق کرد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود که روحیه خودباوری و اعتقاد قلبی را به ملت تزریق کرد.

 در بیانیه سردار احمد شفائی همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آغاز عملیات غرور آفرین بیت المقدس آمده است: سوم خرداد نماد عزت، مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ این روز نماد خودباوری بر مبنای تکیه بر معنویات و هدایت غیبی از جانب پروردگار است که اثبات کرد، می‌شود در سپاه حق با سلاح‌ایمان بر سلاح‌های دنیوی جبهه باطل پیروز شد.

وی بیان کرد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود که یکی از برکات ارزشمند آن تزریق روحیه خودباوری و اعتقاد قلبی به امداد‌های خداوند است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سوم خرداد تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد شد بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق، امری ورای زمان و مکان هست و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.

وی افزود: با گذشت چند دهه از سالگرد این عملیات غرور آفرین هنوز درس‌های این اتفاق بزرگ برای مسوولان و ملت ما می‌تواند راه گشا و کلید حل مشکلات باشد. یکی از مهمترین مؤلفه‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اتحاد و همدلی مردم و نیرو‌های مسلح بود که امروز نیز این اتحاد می‌تواند راهگشا و امیدآفرین باشد.

در بخش پایانی بیانیه سردار شفائی آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به خصوص عملیات غرور آفرین بیت المقدس اعلام می‌دارم که مسیر حرکت نیرو‌های مسلح همچنان مبارزه بی‌وقفه با کفر و استکبار است و تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و از پای در آوردن انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نخواهد رسید.

برچسب ها: سپاه ، بیت المقدس 29
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار