آحاد جامعه نسبت به مسائل اجتماعی مسئولیت دارند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آحاد جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی هر منطقه مسئولیت دارند بنابراین باید موضوعات در محله‌ها با محوریت مساجد رصد شود.

حجت‌ الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) با اشاره به سالروز آزادسازی جنوب لبنان از صهیونیست‌ها گفت: امروز به برکت جبهه مقاومت، رژیم صهونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و فلسطینیان به قدرت بالای بازدارندگی رسیده اند که این امر شکست‌های پی در پی را برای رژیم صهیونیستی رقم زده است.

او با اشاره به ۴ خرداد روز تجلیل از امامزادگان افزود: فرزندان امام موسی کاظم (ع) با سفر خود به ایران، اسلام ناب را با خود به همراه آوردند و امروز شهر‌های ایران و بویژه قم و مشهد پایگاه اندیشه ناب اسلامی هستند.

حجت‌ الاسلام مشرفی به پایان سومین سال فعالیت مجلس انقلابی و تجلیل رهبری از عملکردشان اشاره کرد و گفت: امیدورایم این مجلس در ادامه مسیر خود موفق باشد و انتظار می‌رود در مدت زمان باقیمانده از عمر مجلس کار‌های بزرگ دیگری انجام شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به روز حمایت از خانواده زندانیان با عنوان روز نسیم مهر گفت: برنامه‌های قوه قضائیه برای زندانیان و خانواد‌های آنان جای بسی قدردانی دارد، اما باید همه برای کاهش آسیب‌ها در جامعه تلاش کنند.

او ادامه داد: برای رشد و تربیت جامعه باید همه مسئولان و مردم با محوریت مسجد در میدان باشند تا یک محله اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه اسلام دین زیبایی است و به پیروانش فرصت انتخاب، فکر و اندیشه داده است، گفت: در روز‌های اخیر خراسان جنوبی میزبان چند شهید بود، شهدایی که مسیر اسلام و انقلاب را برگزیدند و در این راه رستگار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.