تابستان ۵۵ گروه جهادی در کازرون فعال می‌شوند

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کازرون گفت: تابستان امسال ۵۵ گروه جهادی در اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان فعال خواهند شد.

سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تابستانی در حوزه جهادکشاورزی، ۵۱ گروه جهادی بسیجی، در سطح شهرستان کازرون همکاری خواهند داشت.

او گفت: برنامه همکاری گروه‌های جهادی علاوه بر بخش کشاورزی و دستگاه مربوطه، با سایر سازمان‌ها و نهادها نظیر منابع طبیعی، دامپزشکی، امورعشایر و ... نیز طرح ریزی شده و اجرایی خواهد شد.

حسینی گفت: گروه‌های جهادی کازرون تابستان امسال در برنامه‌هایی نظیر واکسیناسیون دام و طیور، حفاظت از منابع طبیعی، مقابله با حریق احتمالی و ... با دستگاه‌های مسئول، همکاری کامل خواهد داشت.

او گفت: گروه‌های جهادی بسیج سپاه کازرون، بالغ بر ۲۱۰ عضو دارند و همه ساله در اقداماتی نظیر واکسیناسیون، طرح همگام با کشاورز، اصلاح الگوی کشت، سرکشی از مزارع، آبیاری نوین، مشاوره و امنیت غذایی و پیگیری جه خرید تضمینی گندم همکاری کرده‌اند.

حسینی یکی از بخش‌های همکاری جدی گروه‌های جهادی کازرون را همراهی با فعالیت‌های بسیج سازندگی دانست و خاطرنشان کرد که تابستان فرصتی مناسب برای اجرایی شدن اقدامات جهادی است.

جانشین فرماندهی سپاه کازرون هدف از همکاری و تعامل گروه‌های جهادی را کمک به ارتقاء امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و رفع موانع تولید در راستای طرح گام دوم انقلاب و برنامه های اعتلای بسیج ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار