شنا کردن در تاسیسات آبی و کانال دشت قزوین ممنوع است

شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن هشدار جدی از شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان خواست از شنا کردن در کانال آبیاری دشت قزوین جدا خودداری کنند.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین آمده است: همه ساله با آغاز فصل گرما متاسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد بویژه جوانان و نوجوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه‌های این شرکت با شنا کردن در دریاچه سد‌ها و کانال‌های آبیاری و رودخانه جان خود را به خطر می‌اندازند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که شنا کردن در این مکان‌ها ممنوع بوده و خطر مرگ بدنبال دارد ضمن هشدار جدی به این افراد تاکید می‌شود از شنا کردن در محل‌های یاد شده جدا خودداری کرده و به تابلو‌های هشدار دهنده نصب شده و توصیه‌های ماموران این شرکت توجه کنند.

بدیهی است هرگونه قصور و بی توجهی به این هشدار‌ها موجب خسارات جانی و مالی فراوانی خواهد شد که با توجه به هشدار‌های داده شده و بر اساس قانون شرکت آب منطقه‌ای هچگونه مسئولیتی در قبال آسیب‌های وارد شده نخواهد داشت.

طبق قانون ورود به حریم تاسیسات آبی و شنا کردن در دریاچه سد‌ها و کانال‌های آب ممنوع است و عواقب آن گریبانگیر افراد بی احتیاط و بی توجه به قوانین خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.