وجود ۳۶ محله مسئله‌دار در کرمانشاه

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶ محله مسئله‌دار در کرمانشاه، گفت : رسیدگی به مسائل این محلات نیازمند همراهی همه بخش‌ها است.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در جلسه امروز (۲۷ خرداد) شورای اداری شهرستان کرمانشاه، از سهم قابل توجه شهرستان کرمانشاه از جمعیت استان یاد کرد و گفت : ۱.۲ میلیون نفر از جمعیت استان ساکن شهرستان کرمانشاه هستند و ۸۲ درصد جمعیت شهری و ۱۲ درصد جعیت روستایی استان در این شهرستان جا گرفته است.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیت در شهرستان کرمانشاه، وجود ۸۵۰ روستا، ۱۳ محله حاشیه نشین و ۳۶ محله مسئله‌دار را گواهی بر گستردگی کار در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان کرمانشاه ساکن بافت فرسوده هستند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از این شهرستان به عنوان محروم‌ترین شهرستان استان یاد کرد و ادامه داد: رسیدگی به امور کرمانشاه نیازمند همراهی و همدلی بخش‌های مختلف است.

آمویی یکی از مشکلاتی که در کرمانشاه با آن مواجهیم را کمرنگ شدن نقش ادارات شهرستان در سایه ادارات استان اعلام کرد و یادآور شد: لازم است خود ادارات شهرستانی امور شهر کرمانشاه را پیش ببرند.

آمویی به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به جهت حساسیت ویژه‌ای که این موضوع دارد، از همین حالا دشمنان برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کرده‌اند، لذا لازم است با امیدبخشی و کار‌های جهادی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال را فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه مردم باید خدمات دولت را بیشتر احساس کنند، خواستار تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها و پاسخگویی به مردم شد تا زمینه نارضایتی مردم ایجاد نشود.

آمویی به تکریم و معارفه پنج نفر از بخشداران و معاونین فرمانداری شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: تکریم افراد نافی زحمات گذشته آن‌ها نیست، بلکه این آمد و رفت‌ها برای پیشرفت رو به جلو ضروری است و باید آن را با نگاه خیر ببینیم.

وی تاکید کرد: به زودی سه پست دیگر شامل معاونت سیاسی فرمانداری و بخشداری‌های ماهیدشت و مرکزی نیز مشخص خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از افرادی که پای کار می‌آیند درخواست کرد خدمت به مردم را با در نظر گرفتن اسناد بالادستی و خصوصا بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نایب احمدی
۱۰:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
یعنی چی چرا مواد فروشهای حکمت ابا د را برنمیدارید اونوقت میگن مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام
متاسفانه در استان کرمانشاه به هر مسولی بگی چرا کار نمیکنی فوری میگه بودجه نداریم و پولی که میگیریم خیلی کمه من میخوام از مدیران بالا دستی درخواست کنم که بلافاصله چنین مسولانی را باید کنار گذاشت چون با پول فراوان شلغم فروش هم میتواند مدیریت کن شما زمانی مسول کارامدی هستی که بتوانی از تمام امکانات در اختیار بهره کافی بگیری و همه چیز را به داشتن بودجه خوب گره نزنی .بسیاری از کارها فقط لیاقت میخواد که این روزها کمتر در مسولین مشاهده میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ممو
۱۶:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
واقعا شهرتاریخی کرمانشاه نبایداینقدر موردظلم قراربگیرد سزاوارنیست لعنت برمسولینی که بی کفایت ونالایقند
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۲:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
از شهرداری کرمانشاه بی عرضه تر و بی لیاقت تر ندیدیم، فقط میتونم بگم یه سر بزنن پایین شهر شیراز از بالا شهر ما بهتره، ایقد فضای سبز و بلوار های تَروتمیز میبینی خجالت میکشیم رفیقی فامیلی از شهرستان دعوت کنیم خراب شده. حداقل جدول ها و بلوار ها رو گل بزنین، کف پیاده رو ها رو سنگ کار کنین تا موزائیک هزار ساله، چارتا فضای تفریحی بسازین یه شهربازی نداریم اصلا نمیشه گَشتی زد تو این خیابونا. 20 ساله از کرمانشاه دورم ولی هیچ تغییری نداشته واقعا مردمم هیچ گلایه و شکایتی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۱۱:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام شما به جای تخریب بافت های فرسودهه لطفا مسکن ملی که شیش سال پولشو گرفتین بسازید به مردم تحولیل دهین همین بافت های فرسودهه بهتر از کارتون خابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
تورابه خدا بالای آب آشورا درباریکه را بپوشانید و بعضی کوچه ها راتا نصفه کوچه آسفالت کردن وبقیه اش را گذاشتن ومعتادان را در آن منطقه جمع آوری کنید به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۰:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
از لب آب نیایید سمت مسکن درشب در خاموشی
ازجمله انتهای مسکن بلوار گلستان
من نزدیک ۱۰ سال ساکن ومحل کارم در این خیابان بوده اولین باره به این وضعیت است
به اداره بر چندین بار اطلاع داده ولی بی اثر بوده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
مردم واقعا دارند خدمات شهرداری رو در تنگه پل کمربندی غربی و شرقی و پل باریک روی فاضلاب قره سو احساس می کنند یعنی ترافیک کمر بندی غربی که فقد با گشاد کردن پل از بین می رود کار سختی است شرکت نفت که خیری برای مردم نداشت حد اقل پل رو گشاد کنه سخته براش
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اینم یاد گرفته دشمن دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام خدا برشما .شمایی که تحرک وجان تازه در کالبداستان فراموش شده ی کرمانشاه می دمید . با آگاهی وتلاش انشائ الله موفق خواهید بود . جوانان از بیکاری در دام اعتیاد گرفتار میشوند واعتیاد سرنخ تمام بزه کاریها میشود . جوانان ( البته بیشتر پیر شده اند ) را دریابید . ابتدا بادرمان اعتیاد در سطح استان . درود برشما وهمه ی خوبانی که برای مردم کار می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
یه هم وطن
۱۴:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
فکری به حال اجاره مسکن کنید،هرکی یه ویرانه داره گذاشتن املاکی یا سایت دیوار ،خیلی از املاکی ها دارن نرخ رو بالا میبرن صاحب ملک هم بدش نمیاد.چرا باید افزایش۱۹۰٪داشته باشن،چرا محله های حاشیه نشین اجاره بها رو به اندازه محله های خوب بردن بالا،چرا کسی نظارت نمیکنه؟باید ما هم بریم کلیه بفروشیم؟؟؟؟؟؟خدا رو خوش نمیاد املاکی ها برای درصد بیشتر گرفتن این گند رو به بار اوردن،دیگه ماشین که نداریم بفروشیم
آخرین اخبار