بعد از گذشت بیش از یک سال از ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن؛

۳۰۰ مددجوی بهزیستی سیرجان همچنان بلاتکلیفند

 رئیس اداره بهزیستی سیرجان از بلا تکلیفی ۳۰۰ مددجوی ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن علیرغم گذشت بیش از یک سال خبر داد.

 بردستانی رئیس اداره بهزیستی سیرجان گفت: مددجویان ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه را علیرغم همه مشکلات مالی برای ثبت نام در این طرح واریز کرده اند؛ اما به علت نداشتن توان مالی برای پرداخت سهم آورده بعدی همچنان بلاتکلیفند.

او با اشاره به تورم شدید مسکن در شهرستان سیرجان، تأمین ودیعه مسکن و پرداخت اجاره بها خانه‌های استیجاری را برای مددجویان بسیار مشکل دانست و افزود: هزینه‌های بالای زندگی و مراقبت از معلولین برای خانواده‌های مددجویان در کنار مسئله مسکن از چالش‌های جدی این بخش از جامعه است.

 بردستانی به پیگیری‌های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: دو شرکت پیمانکاری، ۱۰۰ واحد مسکونی را با شرایط پرداخت آسان‌تر برای مددجویان در سال جدید متقبل شده اند و در صورت نهایی شدن آن آمار مددجویان بلا تکلیف به ۲۰۰ نفر کاهش خواهد یافت.

او از راه اندازی مجدد پروژه ۴۰ واحدی مسکن مهر معلولین پس از ۱۳ سال خبر داد و بیان داشت: ۴۰ نفر از مددجویان عضو این پروژه بوده اند که در سال ۱۳۸۹ پروژه در مرحله فونداسیون متوقف شده بود و در حال حاضر اقدامات برای احیا و شروع مجدد پروژه با سرعت در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار