اجرای کامل طرح کهاب در ۱۵ جایگاه سوخت منطقه زاهدان

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: تا پایان امسال، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مجهز به طرح کامل کهاب در سطح منطقه زاهدان به ۱۵ باب افزایش خواهد یافت.


قربانعلی مردانی گفت: طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) با هدف بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا، در منطقه زاهدان اجرا می‌شود و تاکنون تعداد هشت جایگاه بطور کامل به این طرح مجهز شده و مراحل تکمیلی این طرح در سایر جایگاه‌های عرضه سوخت نیز در حال اجراست.

مردانی گفت: مرحله اول طرح کهاب که شامل جمع آوری بخار بنزین از نفتکش می‌باشد در تمامی جایگاه‌های سطح منطقه اجرا شده و با اقدامات در حال انجام، مراحل تکمیلی طرح، مرحله دوم (باک خودرو) و مرحله سوم (بازیافت بخار بنزین) تا پایان سال جاری در هفت جایگاه عرضه سوخت دیگر انجام خواهد شد.

وی با معرفی طرح کهاب بعنوان طرحی موثر در راستای بهینه سازی مصرف بنزین، حفظ منابع ملی، جلوگیری از آلودگی هوا و هدر رفت سرمایه بیان کرد: اجرای طرح کهاب از الزامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت است و علاوه بر مزایای بهینه سازی، زیست محیطی و اقتصادی، طرحی موفق در راستای کاهش حوادث ناشی از آتش سوزی گاز‌های تولید شده از بنزین در مجاری عرضه سوخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار