دستگیری باند ۳ نفره سرقت در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از دستگیری باند سارقان سابقه دار وحرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ مریمی گفت: درپی وقوع سرقت از یک معدن خصوصی در اطراف شهرستان طبس تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

او افزود: کارآگاهان پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، محل اختفای ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی  با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از محل مقادیر زیادی از اموال مسروقه از داخل خودرو و مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ مریمی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی، ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲ فقره سرقت تجهیزات معدنی اعتراف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اخبار را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.