جشن خانوادگی بیعت در شیراز برگزار می‌شود

جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» همزمان با فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

 رضا فتحی‌زاد دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» امروز ۵ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

 او افزود: با توجه به استقبال مردم شیراز از جشن‌های گذشته از جمله دهه کرامت در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، این بار تصمیم به برگزاری جشن خانوادگی در ورزشگاه حافظیه شیراز گرفته شد.

 دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» با اشاره به میهمانان این جشن گفت: در این جشن از حضور مداحان، هنرمندان و مجریان برجسته کشوری همچون حامد سلطانی، مجری برنامه اعجوبه‌ها، عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی، علی‌اکبر قلیچ، حسین حقیقی، محمدرضا ذریه، کمدین شیرازی و احمد بابایی، شاعر برجسته و آیینی کشور بهره خواهیم کرد.

 او تصریح کرد: در این مراسم برای حمایت از ازدواج آسان نیز مراسم عقد و اهدای هدایا به ۲۰ تازه عروس و داماد که مهریه آنان ۱۴ سکه بهار آزادی است، برگزار خواهد شد.

 فتحی‌زاد با بیان اینکه این مراسم با برگزاری نماز و پذیرایی شام و نذر حضرت علی (ع) همراه خواهد بود، گفت: اجرای نورافشانی گسترده و برنامه‌های متنوع هنری و همچنین برپایی مواکب مختلف برای پذیرایی از عموم مردم شیراز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 فتحی‌زاد، از عموم مردم شیراز جهت حضور در این جشن بزرگ در روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ساعت ۲۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز دعوت به‌عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار