دفاع مقدس برای نسل جدید باید به درستی بازگو شود

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشورگفت: دفاع مقدس برای نسل جدید باید به درستی بازگو شود.

سردار بارامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در جلسه جهاد تبیین که به میزبانی صدا و سیمای استانرگزار شد گفت: دفاع مقدس برای نسل جدید باید به درستی بازگو شود و بر روی ظرفیت و توان نخبگان تمرکز شود.

او افزود: خراسان جنوبی دارای نخبگان فراوانی است که می‌تواند در نشر و گسترش مفهوم دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف موفق عمل کند.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان هم با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدا و تاکید ایشان بر پرداختن بیشتر به موضوع دفاع مقدس گفت: بر اساس بیانات رهبری، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نسبت به قبل سنگین‌تر شده است.

سرهنگ فلاحی نسب مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با بیان اینکه همه ما در تعمیق فرهنگ دفاع مقدس مسئول هستیم گفت: دستگاه‌های فرهنگی بویژه صدا و سیما با دغدغه مندی و تلاش جدی، گسترش فرهنگ دفاع مقدس را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه‌های علمیه استان نیز با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط دستگاه‌های فرهنگی گفت: دفاع مقدس در برابر تهاجمات دشمن همچنان ادامه دارد.

نوفرستی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم از آمادگی هرچه بیشتر این نهاد در تعامل با دیگر دشتگاه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس خبر داد.

دیگر مدیران دستگاه‌های فرهنگی حاضر در جلسه هم از برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.