۲۲۰ خانوار دارای سه فرزند البرز صاحب زمین مسکونی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر استان در اولویت دریافت زمین برای ساخت مسکن هستند.

رضا خالقی در آئین واگذاری زمین به ۲۲۰ خانوار دارای سه فرزند البرز بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: تا امروز حدود ۴۵۰ خانوار دارای سه فرزند در استان برای دریافت زمین و مسکن نام نویسی کرده اند که ۲۲۰ خانوار از آنها امروز با قید قرعه زمین دریافت کردند.

او افزود: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر استان در اولویت دریافت زمین برای ساخت مسکن هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: در این طرح به هر دو خانوار دارای سه فرزند و بیشتر یک قطعه زمین اهدا می‌شود که ساخت واحدهای مسکونی آنها با مهندسی ویژه و جداگانه صورت می‌گیرد.

او افزود: خانوارهای دارای سه فرزند یا بیشتر تنها هزینه آماده‌سازی زمین را آن هم به صورت اقساطی پرداخت خواهند کرد و هزینه‌ای برای تأمین زمین از آنها گرفته نخواهد شد.

خالقی با بیان اینکه نخستین گروه از خانواده‌های دارای سه فرزند البرز در ماهدشت صاحب زمین شدند، گفت: پروانه ساخت آن از شهرداری دریافت شده است.

او گفت: سایر خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر استان البرز در آینده نزدیک صاحب زمین مسکونی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: این استان از مناطق پیشرو کشور در جانمایی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه عابدینی
۱۲:۰۶ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام بچه های چهارم وپنجم من 401دنیااومدن شرایط زمین به چه شکلی هست 200 هر خانواده؟
دسترسی به امکانات شهری مثل بیمارستان وداروخانه ونانوایی تاکسی رانی فروشگاه ومدرسه داره