آغاز اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد بسیار مثبتی را در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شاهد هستیم، اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور ازامروز در استان آغاز و در این ارتباط ۲۲ نفر اراذل و اوباش در اولین روز اجرای طرح دستگیر شده اند.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

فرمانده ارشد انتظامی استان گفت: در اولین روز از اجرای این طرح علاوه بر دستگیری اراذل و اوباش، ۲۳۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتار‌های پرخطر در رانندگی انجام می‌دادند، توقیف، ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و ۳۳ نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان به بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اشاره کرد و ادامه داد: برای ۴۸ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از ۱۰۹ واحد صنفی، ۴۵ واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان پلمب شدند.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها با قدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.