جشن بزرگ بیعت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد

جشن بزرگ خانوادگی بیعت همزمان با دهه امامت و ولایت و عید غدیر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد. 

فرمانده سپاه فجر فارس در این جشن بزرگ گفت: این دومین جشن مردمی و خانوادگی بعد از دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) در ورزشگاه حافظیه است که به همت متولیان امر برگزار شد.  

سردار یداله بوعلی با تقدیر از همدلی و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها نظیر شهرداری شیراز، سپاه و بسیج، ورزش و جوانان، صداوسیما و فراجا که موجبات شادی مردم را مهیا کردند، ابراز امیدواری کرد: توفیق برگزاری مراسم بیعت به‌عنوان یک سنت جاری در سال‌های آینده را داشته باشیم.  

محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با تقدیر از همکاری و همدلی نهاد‌ها و دستگاه‌ها با مدیریت شهری و همراهی مردم در این جشن چندین هزار نفری اظهار کرد: این برنامه با استقبال خوب و کم‌نظیر شهروندان عزیز و نجیب شیراز روبرو شد و خوشحالیم که توانستیم موجبات شادی‌آفرین برای مردم عزیز شهر شیراز فراهم کنیم.  

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: مراسم برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری و تاکنون ۶۷ جشن با پیگیری و برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی برگزارشده و بزرگ‌ترین آن مراسم جشن بزرگ خانوادگی بیعت در ورزشگاه حافظیه است و در نوع خود بی‌نظیر است.  

جشن بزرگ بیعت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد

محمدعلی چوبینی گفت: جشن‌های دیگر هم در سه شب آینده در حال برنامه‌ریزی و انجام است که می‌توان به جشن بزرگ غدیر در منطقه غرب مقابل مجتمع خلیج‌فارس، جشن بزرگ شرق در منطقه سهل‌آباد و جشن‌های بزرگی در مناطق مختلف شهر را نام برد.  

او گفت: پیاده‌روی روز جمعه و یک جشن بزرگ هم جمعه‌شب در مرقد حضرت شاه‌چراغ (ع) برگزار می‌شود که از تمامی مردم عزیز و شریف شهرمان دعوت می‌کنیم که در این برنامه و جشن‌ها شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار