شناسایی باند سرقت منازل آبادان در اهواز

فرمانده انتظامی آبادان گفت : سرکرده باند چهار نفره سرقت منازل آبادان به دام پلیس اهواز افتاد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: سرکرده باند چهار نفره سرقت از منزل پس وقوع چند فقره سرقت در این زمینه در آبادان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی آبادان تحویل داده شد.  

دستگیری سرکرده این باند سرقت توسط سه گروه ماموران اداره مبارزه با سرقت صورت گرفت.

به گفته او سرکرده این باند که ۲۳ سال سن دارد در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۰ فقره سرقت منزل با همکاری سایر متهمان دستگیر شده اعتراف کرد که مجموعه اموال سرقتی ارزش تقریبی یک میلیارد تومانی داشتند.  

سرهنگ کشوری گفت: متهم دستگیر شده ۶۰ عدد انواع ساعت مچی، ۴۵ عدد انگشتر معمولی، ۱۰ دستگاه سشوار و دریل برقی، هفت دستگاه گوشی موبایل اندروید، ۹ دستگاه جارو برقی، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۲ عدد سامسونت حاوی قاشق و چنگال گران قیمت همراه بامقادیر بسیار زیادی ظروف آشپزخانه، ۱۰۰ عدد انواع زیورآلات (بدلیجات)، چندین تابلو همراه با اشیاء زینتی گرانقیمت  همگی سرقت شده از منازل مالباختگان بود که کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان از تشکیل پرونده علیه متهم و تحویل وی به دادسرا خبر داد و گفت:پلیس با در رصد و دستگیری سرکرده اعضای باند سرقت از منازل حاکی از آن است که جای امنی برای سارقان و هنجارشکنان وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت برای هر چیزی که به عنوان ضد سرقت میخرید از فروشندگان بخواهید وگرنه فقط باید دعا کنید که سارقین سراغ شما نیان