۱۵ هزار نفر از غرفه‌های جشنواره گیلاس اشنویه بازدید کردند

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت: امسال استقبال مهمانان از جشنواره کشوری گیلاس اشنویه بی‌نظیر بود و بیش از ۱۵ هزار نفر از غرفه‌های برپا شده در این جشنواره بازدید کردند.

روناک تاسا مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت: امسال در حاشیه جشنواره کشوری گیلاس اشنویه غرفه‌های صنایع دستی و عرضه غذا‌ها و میوه‌های محلی (محصولات باغی) نیز دایر شده بود و در طول سه روز برگزاری این جشنواره (۱۴، ۱۵ و ۱۶ تیرماه) مردم از این غرفه‌ها بازدید کردند.

وی ادامه داد: هنرمندان این شهرستان نیز در حاشیه این جشنواره، صنایع دستی خود در زمینه سبدبافی، گلدوزی، منبط‌کاری و انواع بافتنی‌ها، انواع گل‌های زینتی و صنایع چاپی را برای عرضه به حاضران به نمایش گذاشته بودند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه افزود: حضور پرشمار گردشگران در طول سه روز برگزاری این جشنواره بی‌نظیر بود و رکورد حضور گردشگران در این جشنواره به مربوط به سال ۱۳۹۸ و حضور هشت هزار نفر بود، شکسته شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تور یک روزه بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان مانند مناطق ییلاقی «برده‌میش» و «قلاتوک»، بوم‌گردی «ژاراوان» و افروت سواری برای تعاد ۷۰ نفر از گردشگران برگزار شد.

تاسا یادآور شد: برگزاری جشنواره گیلاس اشنویه فرصت بسیار مغتنمی برای شناساندن قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان است و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران و علاقمندان این بخش فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.