مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان:

اتباع از اقامت و اشتغال در مناطق ممنوعه اصفهان خودداری کنند

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان گفت: اتباع خارجی درصورت اقامت و اشتغال در مناطق و شهرستان های ممنوعه استان اصفهان مشمول اعمال قانون می‌شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان گفت: اتباع خارجی درصورت اقامت و اشتغال در مناطق و شهرستان های ممنوعه استان اصفهان مشمول اعمال قانون می‌شوند می‌بایست از اقامت و اشتغال در این مناطق خودداری کنند.

مهدی نادری گفت: نطنز، فریدن، فریدون‌شهر،بوئین و میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، دهاقان، نائین، گلپایگان، خور و بیابانک و اردستان و بخش‌ ابوزیدآباد از توابع شهرستان‌ آران و بیدگل دارای ممنوعیت تردد،اقامت و اشتغال برای حضور اتباع و مهاجران خارجی در استان است.

وی ادامه داد: برخی مناطق بخش مرکزی اصفهان نیز دارای ممنوعیت تردد،اقامت و اشتغال برای حضور اتباع و مهاجران در است و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان یادآور شد: چالش ها و فرصت‌های زیادی حاصل از حضور اتباع خارجی در حوزه اشتغال استان وجود دارد ولی بنا به مصوبات موجود اتباع و مهاجران خارجی نمی توانند در ۱۲ شهرستان استان اقامت و اشتغال داشته باشند و در صورت شناسایی مشمول اعمال قانون می‌شوند.

وی اظهار داشت: اتباع خارجی دارای مدارک قانونی و مجاز می‌توانند در ۱۶ شهرستان دیگر استان حضور داشته باشند.

نادری تصریح کرد: از نظر اقامت و اشتغال، اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع کشورهای عربی، بیشترین حضور را در استان اصفهان دارند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان یادآور شد: بیشترین خدماتی که اتباع خارجی ساکن کشورمان دریافت می‌کنند مربوط به افغانستانی‌هاست و البته در قبال آن نیز برای ما کار و فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: خدمات ارائه شده به اتباع خارجی شامل حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی و درمانی می‌شود.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و اتباع ۲۴ کشور در این استان اقامت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ تير ۱۴۰۲
برخی مناطق بخش مرکزی اصفهان نیز دارای ممنوعیت تردد،اقامت و اشتغال برای حضور اتباع و مهاجران در است و با متخلفان برخورد می‌شود.