نزدیک به ۱/۵ میلیون نفر در کشور بیمه ورزشی هستند

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در سال جاری بیمه شدگان ورزشی کشور به ۱/۵ میلیون نفر رسید.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۱/۵ میلیون نفر در کشور بیمه ورزشی شده اند که امیدواریم این آمار تاپایان سال روند افزایشی خوبی داشته باشد.

غلامرضا نوروزی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی دارای قهرمانان و پهلوانان بسیاری است بنابر این ارائه خدمات پزشکی ورزشی در این منطقه رسالت سنگینی بوده و باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه دریافت کارت خدمات درمانی توسط ورزشکاران قبل از هرگونه فعالیت ضروری است در زمینه پرداخت هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده گفت: تلاش می‌کنیم پرداخت هزینه درمانی ورزشکاران آسیب دیده سقفی نداشته باشد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سال گذشته سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی هستند و زمانی که آماربیمه شدگان ورزشی بالا می‌رود امیدوار کننده است چرا که احتمال مصدومیت بالا بوده و یک پشتیان برای ورزشکاران محسوب می‌شود و همچنین مسوولیت ما را افزایش می‌دهد.

نوروزی تاکید کرد: توسعه خدمات پزشکی ورزشی در همه مناطق کشور از اهداف اصلی فدراسیون است و قطعا توجه جدی به نقاط کمتر توسعه یافته داریم.

بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز در این مجمع گفت: هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌های بزرگی است و باید از این ظرفیت در راستای کمک به همه ورزشکاران استفاده کرد.

با حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نخستین مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی در ارومیه در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.