آینده ستاره سیتی در دستان کیلیان امباپه

یک رسانه انگلیسی می‌گوید تلاش‌های پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی به آینده کیلیان امباپه در این باشگاه وابسته است.

آینده امباپه یکی از پرتعلیق‌ترین داستان‌های نقل و انتقالاتی این تابستان بوده است. این ستاره فرانسوی در اوایل تابستان به باشگاهش اعلام کرد که حاضر به امضای قراردادی جدید نیست. این اعلام او به این معنی بود که امباپه تابستان آینده با پایان قراردادش بازیکن آزاد شده و می‌تواند به رایگان از پی‌اس‌جی جدا شود.

رئیس پاری سن ژرمن، ناصر الخلیفی به امباپه هشدار داد که تنها دو هفته زمان دارد و یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال جدا شود.

سایت اتلتیک امروز در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن در حال حاضر تلاش‌های زیادی برای به خدمت گرفتن برناردو سیلوا انجام می‌دهد، اما انتقال ستاره پرتغالی به پی‌اس‌جی تا حد زیادی به آینده کیلیان امباپه وابسته است.


اگر امباپه مقابل تهدید‌های باشگاه فرانسوی مقاومت کرده و فصل آینده در پی‌اس‌جی بماند این باشگاه او را رایگان از دست خواهد داد و این در حالی است که انتقال امسال او به رئال مادرید می‌توانست مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو به حساب پاری سن ژرمن واریز کند. به این ترتیب باشگاه فرانسوی با بحرانی مالی مواجه خواهد شد.

چرا که بر اساس قوانین فرپلی مالی، پاری سن ژرمن در حال حاضر قادر به خرید رسمی بازیکن جدیدی نیست و از جمله نمی‌تواند برناردو سیلوا را به خدمت بگیرد. پی‌اس‌جی در صورتی که از فروش امباپه ناامید شود ناچار می‌شود برای جذب ستاره‌هایی مثل برناردو سیلوا بازیکنان دیگری را به فروش برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار