رئیس فدراسیون ژیمناستیک:

شانس کسب ۲ مدال در هانگژو را داریم/کسب سهمیه المپیک به سال آینده موکول شد

عابد حقدادی گفت: تیم ملی ژیمناستیک با ۵ نفر در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کند و شانس کسب ۲ مدال را در این رقابت‌ها داریم.

عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره  آخرین شرایط این رشته ورزشی  برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: طبق آخرین مکاتباتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته‌ایم قرار بر این شده با یک تیم کامل پنج نفره در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم. اگر اتفاق خاص رخ ندهد روند مذاکرات ما با کمیته روی همین مسئله بوده و امیدوارم در ستاد عالی بازی‌ها هم به نتایج خوبی می‌رسیم. فعلا ۹ نفر از ملی‌پوشان در اردو‌ها هستند و زیر نظر کادرفنی به تمریناتشان ادامه می‌دهند و خوشبختانه شرایط خوبی هم دارند. از نظر ما شانس رسیدن به ۲ مدال را در هانگژو داریم.

او درباره اینکه برای مسابقات جهانی شرایط ژیمناستیک‌کاران چگونه است، گفت: با توجه به همزمانی مسابقات قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی برنامه‌ای برای حضور در این رویداد نداریم و می‌خواهیم در هانگژو شرکت کنیم. برای همین هم گرفتن کسب سهمیه المپیک را به سال آینده موکول کرده‌ایم.  

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به ابطال انتخابات این فدراسیون گفت: مصاحبه فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نمایانگر همه چیز بود.

حقدادی درباره اینکه برخی ورزشکاران شما از عدم اعزام به مسابقات مهم ابراز گلایه کردند، عنوان کرد: باید این سوال را از کسی که ایمیل دارد و در اختیار ما نمی‌دهد بپرسید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار