ثبت نام تولیدکنندگان مشاغل خانگی در بازارچه‌های شهرداری یزد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد از آغاز ثبت نام تولیدکنندگان مشاغل خانگی برای عرضه محصول در بازارچه‌های شهرداری خبر داد.

محمدصفدرپور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد گفت: با توجه به سیاست‌گذاری صورت گرفته و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مسیر تحقق شعار هر خانه یک محصول، هر محله یک بازارچه فراخوان ثبت نام تولید کنندگان مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفته است. 

او افزود: فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به سامانه بازار‌های شهرداری یزد به آدرس https://bazar.yazd.ir در قسمت بازارچه مشاغل خانگی نسبت به بارگذاری مدارک و تکمیل ثبت نام برای حضور و عرضه محصول در بازارچه‌های شهرداری یزد اقدام کنند.

صفدرپور  اظهار داشت: متقاضیان تا ۲۵ مردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه بازار‌های شهرداری اقدام کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ادامه داد: در حال حاضر بازارچه‌های خدمت و خوشمزه بازار در این زمینه فعال بوده و ظرفیت‌های جدیدی نیز در آینده نزدیک برای فعالیت بازارچه‌های دائمی مشاغل خانگی به بهره‌برداری می‌رسد.

صفدرپور تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پیشبرد فرآیند با شماره تماس ۳۱۳۵۹۱-۰۳۵۳ پاسخگوی سوالات متقاضیان برای پیشبرد فرآیند ثبت نام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار