طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان مجلس

مجلس شورای اسلامی این هفته طرح تأمین مالی و جهش تولید را در دستورکار دارد.

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته پیشرو در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تشکیل خواهد شد و بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف در دستورکار نمایندگان مجلس است.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستورکار صحن مجلس است.

گزارش امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی دوغارون نیز قرار است توسط نمایندگان بررسی شود.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مازندران و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت هم برای جلسه علنی صحن مجلس پیش بینی شده است.

در هفته پیشرو گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در مورد نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هم بررسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۰ تير ۱۴۰۲
جهش تولیدبا پر شدن جیب عموم مردم و ادای حق انها اتفاق خواهد افتاد نه با شارژ مالی خط تولید و انبار کردن و از بین رفتن و تولید مجدد
آخرین اخبار