صباحی:

ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف در جامعه کنار برود

امام جمعه کازرون با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.

او با یادآوری اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دینی است، افزود: در مقابل امربه معروف و نهی از منکر باید صبر و تحمل همانند ابوذر در زمان پیامبر داشته باشیم.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: سرمایه عمر همه ما امربه معروف و نهی از منکر و دین خدا را آشکار کردن است که در قبال آن همه وظیفه داریم.

صباحی تأکید کرد: اکثر دستورات دین از خود عبور کردن است و اگر امر به معروف در جامعه کمرنگ شده به دلیل آن است که از خود عبور نکرده‌ایم در صورتی که در راه عاقبت بخیری و بنده خدا بودن باید جدیت داشته باشیم.

او بیان کرد: هیئت‌های عزاداری مرکز تبیین وضعیت کنونی جامعه و شناخت نقشه‌های دشمنان کنونی و آمادگی برای ایستادگی در مقابل یزد زمان و استقامت در راه دین باشد.

صباحی در ادامه ضمن محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد، گفت: توهین به قرآن توهین به تمام جوامع و مسلمانان جهان است و حاکم‌های جوامع اسلامی حداقل کار اخراج سفیر کشور سوئد از کشورشان را انجام دهند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: هدف از آتش زدن قرآن ایجاد اختلاف میان ادیان الهی است که نقشه جدید صهونیست‌ها علیه جهان اسلام است و نشان از استیصال آن‌هاست.

او در ادامه به مقوله عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: مردم در مقوله عفاف و حجاب از پلیس، بسیج و قوه قضائیه حمایت می‌کنند و مردم حامی و همراه در این عرصه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار