محدودیت تردد خودرو‌های سنگین در ایام محرم

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: از امشب تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین و باری در سطح معابر شهر تهران تا ساعت ۲۴ ممنوع است.

سرهنگ احسان مومنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از امشب تردد کلیه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین و باری در سطح معابر شهر تهران تا ساعت ۲۴ ممنوع است و این خودرو‌های سنگین محدودیت تردد دارند. 

وی افزود: رانندگان و مسئولین باربری‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته و یا تردد نمایند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: معمولا این کامیون‌ها خارج از شهر تهران در حال تردد هستند و بار‌ها را به سمت تهران می‌آورند که باید به گونه‌ای حرکت و رسیدن به مقصد تهران را برنامه ریزی نمایند که بعد از ساعت ۱۲ شب به بعد وارد شهر تهران شوند. 

سرهنگ مومنی افزود: همکاران بنده قبل از ساعت ۲۴ به هیچ عنوان به کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین و باری اجازه تردد در معابر شهر تهران را نخواهند داد.

وی گفت: رانندگان عزیز حتما و بخاطر اینکه مشکلی پیش نیاید مدیریت زمانی داشته باشند و به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که بعد از ساعت ۲۴ در شهر تهران تردد نمایند. 

سرهنگ مومنی خاطرنشان کرد: در دوشب آخر عزاداری‌ها (تاسوعا و عاشورا) هم تردد کامیون‌ها جهت حمل و نقل بار تا ساعت ۲ بامداد ممنوع خواهد بود یعنی از ساعت دو (۰۲:۰۰) شب به بعد می‌توانند در سطح معابر پایتخت تردد نماید که رانندگان خودرو‌های سنگین باید به این نکته نیز توجه کافی و لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار