ژنرال صهیونیستی: در شرایط فعلی نمی‌توانیم با حزب الله وارد جنگ شویم

یک ژنرال صهیونیستی در سخنانی با اشاره به اوضاع این روز‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت که با این وضع فعلی نمی‌توانیم وارد جنگ با حزب الله شویم.

نمرود شیفر، رییس سابق ستاد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با اشاره به سرپیچی صد‌ها نظامی از انجام خدمت در اعتراض به اصلاحات نظامی در کابینه نتانیاهو گفت که خیلی بعید به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی امکان جنگ با حزب الله وجود داشته باشد.

به گزارش المیادین، پیش از این نیز برخی از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به اوضاع نظامیانی که در ارتش این رژیم فعالیت می‌کنند و آمادگی ارتش برای ورود به هر گونه درگیری نظامی اظهار نگرانی کرده بودند.

این در حالیست که در روز‌های اخیر صد‌ها نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان‌های تل آویو دست به تظاهرات زدند. این تظاهرات کنندگان تهدید کردند در صورت تایید قانون اصلاحات قضایی دست از فعالیت در ارتش رژیم صهیونیستی خواهند کشید.

در این میان اعتراضات نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که شامل برخی واحد‌های مهم آن نظیر «نیرو‌های ویژه» و خلبانان جنگی می‌شود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و این نگرانی را میان مقامات نظامی رژیم صهیونیستی برانگیخته که اعتراضات می‌تواند به تضعیف امنیت ملی منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
هیچگاه نمی توانید چون قدرت روز افزون حزب الله توان این کار را به شما نخواهد داد و باید منتظر روزهای بسیار بدی باشید ولی بهتر است خودتان برای نجات جانتان سرزمین فلسطین را هر چه زود تر ترک کنید قبل از اینکه دیر بشود.
Iran (Islamic Republic of)
قریشی بوکانی
۰۷:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
در هیچ شرایطی نمی توانید
آخرین اخبار