یوکوهاما ۳-۵ سیتی آتش‌بازی ارلینگ هالند

سیتی در دیداری که ابتدا دو گل عقب افتاد توانست میزبانش یوکوهاما مارینوس را ۳-۵ شکست دهد. دو گل سیتی در این بازی را نیز ارلینگ هالند زد.

منچسترسیتی برای انجام چند بازی تدارکاتی و اردوی پیش فصل خود در ژاپن حضور دارد و از ساعت ۱۳.۳۰ به وقت تهران به مصاف یوکوهاما مارینوس رفت.

سیتی بازی را با ترکیب ادرسون، دیاس، آکه، آکانجی، لوئیس، کوواچیچ، پرونه، فیلیپس، فودن، آلوارز و گریلیش شروع کرد.


قهرمان اروپا ابتدا توسط تیم ژاپنی غافلگیر شد و در دقایق ۲۷ و ۳۷ دو گل دریافت کرد. گل اول یوکوهاما توسط آنتونی پس از بررسی وی‌ای آر تایید شد و روی گل دوم نیز اشتباه آکانجی مشهود بود. پاس رو به جلوی مهاجم یوکوهاما با ضربه تمام کننده ماتسوبارا به گل تبدیل شد.


سیتی، اما در دقایق ۴۰ و ۴۲ توانست کار با به تساوی بکشاند. ابتدا با ضربه جان استونز روی پاس جولین آلوارز فاصله به یک گل رسید و دو دقیقه بعد روی اشتباه گلر یوکوهاما و دخالت به موقع فیلیپس و پاس او در دهانه دروازه به جولین حساب کار ۲-۲ شد.


سیتی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵۲ توسط ارلینگ هالند که تازه وارد زمین شده بود موفق به زدن گل سوم شد. او از درون محوطه جریمه با یک شوت پای چپ توانست گل سوم را بزند.

در دقیقه ۷۲ رودری که گل قهرمانی سیتی در چمپیونزلیگ را به اینتر زده بود، حساب کار را ۲-۴ کرد. رودری پاس لاپورت را دریافت کرد و از ۲۵ متری با یک بغل پای محکم توپ را به تور چسباند.

یوکوهاما در دقیقه ۸۶ با گل اینوئه فاصله را به یک گل کاهش داد، اما بازی در حال اتمام بود که هالند دومین گل خود و پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند تا پیروزی قطعی شود. 

در نهایت منچسترسیتی این بازی جذاب را ۳-۵ به سود خود خاتمه داد.

برچسب ها: سیتی ، اینتر ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار