بوسکتس: برای آمدن به اینترمیامی شکی نداشتم

سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی می‌گوید این باشگاه انتخاب اول لئو نبوده و او بعد از پایان حضورش در پی‌اس‌جی برای انتخاب باشگاه بعدی با تردید‌های بزرگی روبرو بوده است.

لیونل مسی در اوایل تابستان جاری تصمیم گرفت آینده فوتبالش را در آمریکا و با پیراهن اینترمیامی دنبال کند؛ باشگاهی که دیوید بکام از مالکان آن است و از زمان به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی بیش از هر زمان دیگری در تاریخ کوتاه مدتش مورد توجه قرار گرفته است.

تصمیم مسی برای پیوستن به اینترمیامی در حالی گرفته شد که همه شواهد نشان می‌داد احتمال بازگشت او به بارسلونا بالا است. در عین حال او از الهلال عربستان پیشنهادی نجومی دریافت کرده بود و می‌توانست با پیوستن به این تیم فصل آینده در چند بازی با حریف سنتی‌اش کریس رونالدو بازی کند. اما برنده هفت توپ طلا و فاتح جام جهانی قطر در نهایت تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.


سرخیو بوسکتس که در دوران حضور مسی در بارسا با او همبازی بوده و امسال تابستان در اینترمیامی به او پیوسته در مصاحبه‌ای با سایت اتلتیک درباره تصمیم لئو برای انتخاب اینترمیامی گفت:" من و لئو درباره اینکه او به چه باشگاهی ملحق بشود صحبت کردیم، چون ما رفیقیم. گاهی درباره اینترمیامی با هم حرف می‌زدیم. به خصوص از وقتی که لئو به پایان قراردادش نزدیک شده بود. مسی از چند ماه قبل از پایان فصل شک داشت که فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد یا به جای دیگری برود و یک ماجرای جدید را تجربه کند. من، ولی خیلی واضح می‌دانستم چه می‌خواهم و قصدم ترک اروپا بود. ولی لئو خیلی شک داشت".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار