پرداخت تسهیلات به بیش از هفت هزار متقاضی مسکن در استان یزد

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: هفت هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن در استان ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

محمد غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان یزد از افزایش سقف تسهیلات مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: پیش از این تسهیلات نهضت ملی مسکن در مرکز استان یزد ۳۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان بود. 

او همچنین به کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد اشاره کرد و گفت: دوره بازپرداخت این تسهیلات بدون احتساب دوره مشارکت ۲۰ ساله است.

غفوریان با اشاره به اینکه تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی تسهیلات دریافت کرده اند، گفت:این تسهیلات در مجموع به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با بیان اینکه استان یزد از استان‌ها پیشرو در ساخت نهضت ملی مسکن است اظهار داشت: ۹۶ درصد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان یزد از سوی بانک مسکن صورت می‌گیرد.

غفوریان همچنین با اشاره به افزایش ۲ برابری وام خرید مسکن با اوراق نسبت به سال گذشته گفت: سقف تسهیلات انفرادی در شهر یزد ۳۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها ۲۴۰ میلیون تومان است و برای زوجین مجموعا ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این میزان ۶۴۰ میلیون تومان آن ۱۲ ساله و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات جعاله و پنج ساله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار