چلسی ۱ - لیورپول ۱/ تساوی در اولین بازی بزرگ فصل لیگ جزیره

مصاف تیم های چلسی و لیورپول در لیگ جزیره با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم چلسی و لیورپول در هفته نخست لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار در ۱۰ دقیقه ابتدایی قرمز‌ها واضحا تیم بهتر زمین بودند و با خط هافبک قدرتمند خود، بازی را برای چلسی با مشکل روبه‌رو کردند. در دقایق ابتدایی با حرکت زیبای سوبوسلای و نفوذ این بازیکن به داخل محوطه، دیگو ژوتا مانع از ادامه حرکت هافبک مجارستانی شد. در دقیقه ده نیز در ضد حمله لیورپول، محمد صلاح با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه، تیر دروازه سانچز را به لرزه انداخت. در دقیقه ۱۸ بازی، روی بازی‌سازی بازیکنان لیورپول از زمین خودی، مک آلیستر پاسی بلند به صلاح ارسال کرد تا وینگر مصری با پاسی زیباتر زمینه‌ساز گلزنی دیاز در چند قدمی دروازه شود. آبی‌ها خوش‌شانس بودند که گل زیبای محمد صلاح در دقیقه ۲۷ به دلیل آفساید میلی‌متری رد شد. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول همه چیز تغییر کرد. چلسی پس از شوک دقایق ابتدایی، کنترل بازی را در دست گرفت و پس از تلاش‌های متوالی، روی پاس چیلول، اکسل دیساسی در اولین بازی لیگ برتری خود گلزنی کرد. در ادامه چلسی هم مانند لیورپول توسط چیلول گلی در موقعیت آفساید به ثمر رساند. در این نیمه، نیکولاس جکسون نیز در مقابل دروازه فرصت مهم گلزنی را از دست داد.

در نیمه دوم در دقایق ابتدایی دو تیم در شرایط متعادلی قرار داشتند و حملاتی را روی دروازه‌ها ترتیب دادند.

در دقیقه ۵۳ اشتباه نیکولاس جکسون و برخورد توپ با دست او می‌توانست لیورپول را به ضربه پنالتی برساند، اما داور ویدیویی چنین چیزی را تشخیص نداد. در ادامه بن چیلول که در این بازی عملکرد درخشانی از خود نشان داده بود، به محوطه جریمه نفوذ کرد، اما آلیسون بکر مانع از گل شدن شوت این بازیکن شد.

 در دقیقه ۷۰، نیکولاس جکسون در ادامه بازی نه چندان خوب خود، فرصت بزرگ دیگری را از دست داد. در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار