باقری ها: پرسپولیس کار سختی جلوی هواداران تراکتور دارد/ فوتبال ما بزرگترین جذابیتش حاشیه هایش است

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم پرسپولیس بازی سختی جلوی هواداران تراکتور در تبریز پیش رو دارد.

نبی الله باقری‌ها پیشکسوت فوتبال درباره بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این چند سال توانسته بیشتر نفرات خود را حفظ کند، هر چند مشکلاتی هم دارد. مشکلی که می‌تواند به پرسپولیس  در آینده ضربه بزند این است که مهاجم ششدانگ ندارد و باید یک فوروارد خوب بگیرد.

او افزود: پرسپولیسی‌ها با حفظ مربی و بازیکنان خود  که تجربه ملی و جام جهانی دارند و قهرمانی‌های متعددی که در چند سال گذشته به دست آوردند یک آرامش و اعتماد به نفس پیدا کردند که توانستند از اول فصل شرایط خود را تثبیت کنند.

باقری‌ها گفت: تیم تراکتور بازی اول خود را باخته است، اما زیاد نمی‌شود در مورد هفته اول قضاوت کرد. تراکتور تیم خوبی است و مهره‌های شاخصی هم به خدمت گرفت و یک مربی کاربلد هم دارد و  خمز پارسال نشان داد مربی قابل اعتماد و خوبی هم هست. به نظرم پرسپولیس بازی سختی  جلوی هواداران تراکتور در تبریز پیش رو دارد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه بازی‌های پرسپولیس و تراکتور همیشه حاشیه داشته است، بیان کرد: فوتبال ما بزرگترین جذابیتش حاشیه هایش است و جا‌های دیگر این حاشیه‌ها وجود ندارد، چون ساختار دارند. اگر فوتبال ما همین حاشیه نباشد جذابیتی برای هیچ کس  ندارد. تمام ضعف‌های ساختاری تیم‌ها با همین حاشیه‌ها یک مقدار پوشش داده می‌شود. اصلا باید حاشیه‌ها را جزو مسائل فنی تیم‌ها حساب کنیم. لیگ برتر ما حتی از لیگ‌های آسیایی هم عقب افتاده است. عربستانی‌ها افتتاحیه‌ای برای لیگ خود گرفتند که اصلا نمی‌توانیم تصورش را کنیم. ما از لحاظ فنی نمی‌توانیم درباره فوتبال صحبت کنیم و فقط ۳، ۴ تیم وضعیت نرمالی دارند بقیه تیم‌ها شرایط فنی متفاوتی ندارند و تقریبا در یک سطح هستند.

او افزود: لیگ ما حرفه‌ای نیست و در دهکده بزرگ ورزشی هستیم که دور هم داریم کار می‌کنیم. اگر فوتبال ما حرفه‌ای باشد نباید این مدیران با این تخلفات سنگین در این رشته ورزشی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار