دستفروشی شغل رسمی شناخته می‌شود + فیلم

همه دستفروشان تا پایان سال کد همتا دریافت می‌کنند و ساماندهی می‌شوند.

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ساماندهی دستفروشان در هماهنگی با شهرداری‌های مختلف کشور در حال شکل‌گیری است. به گفته سیاح تا پایان سال همه دستفروشان با دریافت کد یکتا ساماندهی می‌شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
مردم بی پول یه بازار دستفروشی ارزون داشتن که از این به بعد از همون هم نمیتونن خرید کنن ،لااقل از اینا مالیات نگیرید تا یه تخفیفی به مردم بی پول بدهید و کمتر زیر فشار گرونی باشند ،با این وضع اونا هم یه بهانه ای دارن دیگه قیمت جنساشون مثل قبل نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
کد همتا برای مالیات
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
دستفروشی از نامش شناخته می شود. دست فروشی. یعنی فروش روی دست. نه روی زمین. دست فروشی یعنی فروش در حال حرکت نه در حال سکون و استقرار روی زمین. من در حال مقابله با شغل کسی نیستم. قوله تعالی: و لا تلبسوا الحق بالباطل و انتم تکتمون. قدیم گاری طوافی داشتند و جایی می ایستادند و مکثی می کردند و می فروختند و پس از فروش دوباره به راه می افتادند تا جایی را قرق نکرده باشند. ولی در دستفروشی جدید قرق بطور کامل اجرا می شود. قرق هم شکستنی نیست مگر به امر قانون. ما می دانیم که بانک قبلا در محیط بسته نبوده و در محیطی باز کنار ساحل روی یک چهارپایه یک نفر می نشسته و پول قرض میداده یا تبدیل پول یعنی صرافی انجام میداده. از همین جا به آن بانک اطلاق شده. بانک یعنی لب آب. یعنی کنار ساحل. در لفظ عرب بانک را مصرف می خوانند. یعنی چه؟ یعنی صرافخانه. یعنی محلی که در آن صراف پول را صرافی میکند و نه آنجا که قرض دهنده در آن پولی به کسی قرض میدهد. از اول درست توجه کرده اند و به چیزی پرداخته اند که اهمیت و جایگاه اصلی این شغل دا دارد مورد توجه قرار داده اند. ماهیت موضوع را مد نظر قرار داده ان و نه صورت بلکه سیرتش را. حالا فرض کنیم لا سمح الله دستفروش مرد. چه چیزی برای بازماندگان خود بجز سردرگمی و درگیری با قانون و اجتماع از خود به ارث می گذارد؟ خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
چهره خیابانها افتضاح شده تجریش فاجعه است از کثیفی پراز آشغال شده اینا آشغالهاشونو میریزن زمین تا شب فقط صبح های زود میشه آنجا ها را بدون آشغال دید اینهم شد فکر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
یعنی اینکه دستفروشهام باید مالیات بدند مگه میتونید از زیر مالیات در برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
هر کس که درآمد داشته باشه...
نسبت به درآمدش باید مالیات بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
و به این ترتیب مالیات ازشون گرفته میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
دستفروشها فقط میتونن روزای تعطیل دستفروشی کنن و بازار باید روزای تعطیل بسته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۰:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
حتما بعدش آمار میدهند که هزاران شغل ایجاد شده و آماربیکاری کاهش یافته.!!!!!
عجیب تر اینکه ، نباید شغل دوم برای افراد شاغل کم درآمد باشه، بلکه شغل اصلی فرد محسوب بشه . بااین وصف کم درآمد ها باید فقیر تر وگرسنه تر بشوند چون مثلا شغل دارند.فقرزایی
آخرین اخبار