دهک‌های درآمدی چهار و پنج استان سمنان از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: دهک‌های درآمدی چهار و پنج فاقد پوشش درمانی در استان می‌توانند مانند دهک‌های یک تا سه از خدمات رایگان درمانی بهره‌مند شوند.

سید محمد حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت:  نزدیک به ۲ هفته است که با تصمیم هیات دولت، دهک‌های چهار و پنج درآدی طبق تشخیص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، می‌توانند مانند دهک‌های یک تا سه از خدمات رایگان درمانی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام برای قرار گرفتن در پوشش بیمه سلامت ایرانیان در دهک‌های درآمدی چهار و پنج فاقد پوشش درمانی در استان سمنان به صورت اینترنتی و غیرحضوری است و افراد می‌توانند حتی با گوشی هوشمند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان شهری و روستایی می‌توانند از طریق کد دستوری (#۱۶۶۶*) استعلام بیمه‌ای خود را دریافت کنند و در صورت نداشتن هیچ نوع پوشش بیمه ای، می‌توانند با مراجعه به سایت به صورت غیرحضوری برای استفاده از خدمات بیمه سلامت ثبت نام کنند.

حسینی افزود: طرح پوشش بیمه رایگان همگانی جهت مشمولان دهک‌های درآمدی یکم تا پنجم صورت گرفته و کاهش میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه در دهک‌های درآمدی ششم تا نهم نیز انجام می‌شود که ضرورت دارد توسط رسانه‌ها این فرصت اطلاع رسانی شود تا همه بتوانند از این طرح استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.