امام جمعه یزدان آباد:

دشمن قصد دارد چهره سپاه را مخدوش کند

امام جمعه بخش یزدان آبادِ زرند گفت: دشمن قصد دارد چهره سپاه را مخدوش کند، ولی این نهاد تاکنون دشمن به زانو در آورده است.

نمازجمعه این هفته بخش یزدان آبادِ شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی اقامه شد.

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه بخش یزدان آباد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: ایمان موجب رستگاری می‌شود و کسانی که در دنیا ایمان داشته باشند، در قیامت مسرور هستند و بدون واهمه‌ در باغ بهشت ساکن می‌شوند.

او افزود: این دنیا برهمه می گذرد؛ اگر براساس گفتار خدا، رسولش و ائمه حرکت نکنیم، ضررکرده ایم و کسی که آبروی دیگران راحفظ کند، خداوند در قیامت از گناهانش می گذرد و اگر خشمش را فرو خورد، خداوند خشمش را بر او فرو می خورد.

حجت الاسلام ایزدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه  اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه امیدوار کننده بود و مثل همیشه به مردم وآینده امید می دهد.

امام جمعه یزدان آباد افزود: دشمن قصد دارد چهره سپاه را مخدوش کند؛ ولی این نهاد بحمدالله تا بحال دشمن به زانو در آورده است.

او، بزرگترین سازمان در جهان را سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: این نهاد تاکنون کار‌هایی را انجام داده که بسیاری از سازمان های دنیا نتوانسته اند انجام دهند و این جای بسی خوشحالی دارد.

حجت الاسلام ایزدی به انتخابات و تلاش مضاعف دشمن در ناامیدی مردم اشاره کرد و گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری نباید در شناخت دشمن اشتباه کرد.

او افزود: مسئولان باید به مردم کمک کنند تا دشمن شناسی را ادامه  دهند و با آن ها مقابله کنند؛ چرا که ما به قله نزدیک شده ایم و سختی‌ها را پشت سر گذاشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار